kako preživjeti u hotelu s pet zvjezdica – s Dermalogicom

Volim putovanja.

Ugodna (komforan prijevoz, pristojni hoteli, itinirar s fleksibilnim vremenom), zanimljiva (dovoljno egzotična da bih osjetila duh avanture i dovoljno poznata da se osjećam sigurno), inspirativna (okusno, mirisno, kulturološki, umjetnički ili, kako kažu moje prijateljice, “kakvo je to putovanje ako nema neka ruševina”, misleći na antičke spomenike).

Koliko god obožavala putovanja, ljetovanja i pakiranja dovode me do ludila. Ljetovanje znači plaža, a plaža znači kupaći kostim, što me nepogrešivo asocira na pojmove “debelo” i “celulit”. Za osobu koja na dijetu i vježbanje kreće od “sljedećeg ponedjeljka”, a problem “smanjivanja odjeće u ormaru tijekom zimskih mjeseci” rješava kreacijama od elastana univerzalne veličine hrvatskih kreatora, rješenje je širok osmijeh, uspravno držanje i ekstra velika doza samopouzdanja.

Moja bolja (i ljepša polovica, kažu) inzistira na sandalama s visokim potpeticama, koje smatram apsolutno nepotrebnim jer zauzimaju puno mjesta i preteške su, a elegantno se može izgledati i u rimljankama, zar ne? Problem s muškarcima je što nas memoriraju u trenutku kada se zaljube i te se slike drže do kraja života. Mene je moj upoznao s potpeticama od 14 centimetara, dugokosu, preplanulu i mršavu, i zauvijek sam, čini se, stavljena u obrazac…

Svakodnevno se brinem o izgledu svojih klijentica i obožavam svoj posao. Tridesetak godina u “društvu” krema, šminke i proizvoda za kosu dovelo me do selekcije i minimalizma. Tako sam u kasnim dvadesetima koristila kremu protiv starenja za područje vrata, a sada zaboravljam da taj dio tijela i postoji. Pri pakiranju proizvoda za ljetovanje držim se tri pravila: funkcionalno, lako za nanošenje i u malim dozama. Jer bez tri dobre knjige, sušila, četki, figara i dva laka za kosu bila bih u potpunoj panici.

Nakon osmosatnog putovanja stižemo pred hotel. U predvorju nas dočekuje direktor i ljubazno se rukujući objašnjava da nas moraju premjestiti u njihov najbolji hotel s pet zvjezdica jer je naš prebukiran.

I tako je počela naša ciparska avantura u suites hotelu… Na takvim mjestima nema mjesta potpunoj opuštenosti: poluformalna odjeća, zatvorene cipele i hlače ispod koljena pravilo su za sva tri obroka, sportska elegancija danju te damska za večer. Prevladavaju gosti dubljeg džepa ruske i engleske nacionalnosti, osoblje je uslužno i nenametljivo, a temperaturni skokovi golemi, jer se iz klimatiziranog hotela izlazi na prosječnu temperaturu od 41 stupanj te 90% vlage.

Takve oscilacije šokirale su moju kožu. Na izrazitoj vlazi koža se znoji i u nekoliko minuta pamučne tunike postaju prozirne i mokre. Uvijek je dobro uložiti u hrvatske kreatore jer imaju male serije, kvalitetne materijale i lako ih je kombinirati. Uostalom, ima li što slađe nego ulickanoj dami u liftu ili šefici recepcije koja ti pohvali haljinu reći: “Oh, to je hrvatski dizajn. Niste čuli za kreatora?! Strašno talentiran!”

U ovim ekstremnim uvjetima Dermalogica proizvodi čine čuda. I za mene i za moju bolju polovicu. Iako ne koristi kreme i nema posebne rituale njege, brzo se prebacio na bočicu moga Special Cleansing gela ujutro i navečer kako bi isprao trag kreme za sunčanje. Poslušno je svaki treći dan lice masirao Daily Microfoliantom, nakon čega nam je koža napokon prodisala, a onda je otkrio da to može uspješno raditi i ispod rainshowera. Oil Free Matte, koji mi danju služi kao podloga za šminku, koristili smo na obostrano zadovoljstvo. Mineralni puder za matiranje Powder-Me SPF Jane Iredale u nijansi Tanned – neosjetljiv na vodu, znoj i ekstremne uvjete – osigurao nam je polumat izgled i prekrio crvenilo, podočnjake i male nepravilnosti u dnevnim i večernjim prilikama. Ako je dobar vrhunskim sportašima kao što je Andy Murray, kako ne bi bio nama! Za noćnu njegu spas smo pronašli u Skin Hydrating Boosteru jer sam zaboravila kremu za hidrataciju. Uz Intensive Eye Repair zaslužio je ocjenu odličan.

Iako sam prema licu podosta nemarna, za tijelo i plažu ipak sam se pripremila. Protection 50 Sport u kombinaciji s čudesnim Lipodriftom (veseli Belgijci, osim po pralinama, Poirotu i pomfritu, poznati su i po izumu Power Platea te ovoj čarobnoj kremi koja potiče razgradnju masti i učvršćuje mišiće). Lipodrift zateže i zaglađuje kožu, potiče detoksikaciju, podiže grudi, smanjuje podbradak… Pomiješan s Body Hydrating noćnom kremom pruža elastičnost i vlagu te baršunast izgled koži, dok danju u kombinaciji s kremom za sunčanje zateže i vizualno podiže sve što treba podići. I još je vodootporan.

Naravno, zaboravila sam kremu za stopala. Ali i njoj sam našla alternativu: Multivitamin Hand and Nail Treatment. Ujutro i uvečer, za pete, stopala, usne, čak i ruke, nanosili smo je oboje i dala je izvrsne rezultate. Zato preporuka: pazite što poklanjate svome muškarcu, moglo bi vam zatrebati!

Noseći šesnaest godina ekstenzije, otkrila sam sve tajne održavanja krhke i neposlušne kose. Ali ovolika vlaga i meni je bila izazov. Nježni volumenski šampon (Shampoo Volumizzante) iz obitelji Fanola brzo uklanja znoj i pijesak iz vlasišta, a Botolife maska hrani, hidratizira i ujednačava teksturu kose (i ekstenzija). Malo Mousse Volumizzante pjene uz korijen za oblikovanje te podosta After Colore spreja po dužini ubrzava proces feniranja i uvijanja, a zahvaljujući Oro Therapy laku za kosu frizura je postojana tri dana. I još cijeli jedan dan fantastično zaglađena uz podignuti profil zavezana na vratu.

Svježinu mojim obrazima, sljepoočicama i usanama dao je popularni Forever Pink Jane Iredale pigment, koji se nije otapao ni ostavljao mrlje na licu. Sivu olovku Taupe toplog podtona iskoristila sam za popunjavanje obrva, konturiranje lica i naglašavanje dubine pogleda. Uz Liquid Eyeliner u nijansi Black/Brown i maskaru Jet Black, moj look “upravo sam ustala” bio je gotov u pet minuta i postojan cijelog dana.

Ima nešto u tom „diskretnom sjaju buržoazije“, ritualima i nepisanom bontonu… Uz odabir pravih proizvoda, postigli ste pun pogodak – svjež i blistav izgled.